En lördag som alla andra

Idag vaknade vi tidigt första gången redan 4.20. Andra gången en timme senare då var vi vakna till strax innan 10, så vi hann med frukost och lite annat. Maja och jag somnade om vid 10 och sov 2 timmar middag. Det var jätteskönt. Efter det åt vi lunch, jag tog en dusch, Nicke diskade lite och så tvättade vi. När hockeyn var slut på tv så gick vi upp till Majas farmor och farfar. Vi satt ute i kylan nån timme, sen gick vi in. Vid strax innan 6 åkte jag och Nicke och åt. Danne, Tuna, Paula och Skanken var med och åt kinabuffé i Jakan. Mums!
Maja var kvar hos farmor och farfar. Det var första gången de var barnvakt. Hade gått jättebra. =)
När vi kom tillbaka tittade vi på tv en stund och satt och pratade.
Vi gick hem vid halv tio tiden.
Nu har jag och Nicke suttit och spelat cs och druckit varsin öl/cider. Maja ligger fortfarande i vagnen och sover. Dax att ta upp henne och byta till pyjamas, äta en sista gång och sen sova.
I morgon ska vi upp tidigt och åka till Södertälje och hälsa på min moster Chris och hennes familj. Ska få kläder till Maja från Amanda. Sen blir det middag hos farmor och farfar. Niclass morbror Pelle med fru och hennes syster och man kommer oxå. Även Majas farbror Danne.

Lite bilder från dagen... =)


Maja sitter själv med stöd nu.

Somnade när mamma och pappa skulle åka men vaknade när vi backat ut bilen.


Maja och Farfar


Maja med Tigger sovandes i vagnen.
En present från Tuna och Paula.

God natt!
// Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0