Fortsättning från helgen!

När vi hade grillat så gick mormor och Maja hem till mormor. Maja skulle sova där för första gången. Det hade gått jättebra. Tack mamma! <3

Vi andra gick på realeseparty i Bunkern. Sixoneosix släppte ny demo.
Rktigt roligt att träffa alla vänner och få dricka lite alkohol, fniss. Blev tydligen så full att Niclas fick leda mig hem. Ett steg fram, fyra i sidled och ett halvt bakåt.... Men kul var det.
Finns lite bilder på http://www.tungur.net/dev/index.php?loc=/photos
Gå in och kolla om ni vill.
Niklas Granholm som har tagit bilder har lovat att fota våra bröllopsbilder i sommar oxå. Tack!

I Söndags vaknade jag först vid 7 tiden och va uppe på toa och drack massa vatten. När jag la mig igen så snurrade det fortfarande. Somnade om och vaknade strax innan 11. Hoppade in i duschen, åt frukost och sen gick vi och hämtade Maja hos mormor.
Nicke tog med Maja och gick upp till farfar och hämtade Winna.

Mamma och jag gick på ljusparty under tiden. Var inte direkt upplagd, men hade ju redan tackat ja så det var bara att gå.

När jag kom hem så gick Maja och jag och la oss för att sova en stund. Vi sov i 3 timmar, det var jätteskönt och förmodligen behövligt.

Vaknade och va hungriga så vi gjorde det lätt för oss och åkte och köpte varsin hamburgare på sibylla och sen lite snacks. Hem till soffan där vi åt och tittade på filmen JUMPS. Var helt ok men lite konstig. Efter det var det dax att sova.

I morse vaknade jag redan kl 5. Maja sov, men jag låg och halvslumrade i väntan på att hon skulle vakna. Vilket hon gjorde lite innan 6. Upp och bytte blöja och ammade, tittade på nyheterna och åt frukost. Sa hejdå till Nicke som skulle åka och jobba. När Maja somnat i mitt knä gick jag in för att sova lite jag med, men när jag la ner henne i sängen vaknade hon som vanligt. Så jag la henne i våran säng och trodde att hon skulle somna om, men det ville hon inte. Så vi gick upp och satte på en film och tittade på den, 27 dresses såg vi.
Maja fick lite ersättning och somnade sen efter 15 min. Men jag ville se klart filmen så jag var uppe. När den var slut ringde jag Josse och frågade om hon skulle med till centrum, och det ville hon. Så vi klädde på oss och gick ut på en promis till ICA. Handlade lunch (färsk pasta med ost-sås och broccoli) och middag (hemmagjord tunnbrödsrulle). När vi hade ätit så hjälpte Josse mig att städa lite och sätta i hop linneskåpet. När det var klart så lyfte vi in lakan och lite sånt i skåpet. Tack syster yster! <3
Sen kom Nicke hem och Josse gick hem till sig.
Tittade på Band of Brother med Nicke när vi åt.

Vid 8 kom Josse och Sandra hit ch lånade TV:n. De fick passa Maja under tiden jag och Nicke var ute med winna.
När de tittat klart på tv:n så var det Cashmere mafia som jag ville se.
Nu har de precis gått.
Dax att gå och sova. Börjar kännas att jag varit vaken sen 5 utan att sova middag.

I morgon börjar babymassagen, ska bli roligt. Fia och Katarina ska oxå gå på den.
Sen på em ska jag och Nicke åka och skriva på faderskapspapprena i Jakan. Ska möta Nicke där vid 3-tiden.

Nej dax att sova.
God natt!// Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0