Gårdagen

Nu har vi kommit in från promenaden. Solen skinner och det är varmt så länge det inte blåser. Maja ligger i vagnen och sover på altanen så jag tänkte passa på och blogga lite.






Igår var pappa Niclas hemma med oss. Han fick sova till kl:9 innan han gick upp och ut med Winna.
Sen fick han umgås med Maja lite, som vaknade 5.20 och inte ville somna om efter det, så jag fick sova lite.
När jag vaknade så var det dax att äta lunch, hamburgare med bröd. Efter det packade vi in oss i bilen och åkte till IKEA och handlade lite hyllor. Lagom till vi kom hem var det dax att hämta Majas kusin Mathilda från dagis, Sarah jobbade kväll så vi har lovat att hämta henne varannan torsdag (blev onsdag denhär veckan) från dagis.
Mathilda bestämde att vi skulle äta pannkaka med glass/grädde och sylt till middag. Så vi gick till ICA och handlade och sen hem. Nicke började med maten och jag ammade Maja.
När Maja hade ätit klart ville Mathilda hålla i henne.




När vi hade ätit klart kom moster Sandra och hämtade Mathilda för jag skulle på make-up kurs med Oriflame.
Hade övertalat Gisela att följa med. Synd att Sara blev sjuk och Madde hade dubbelbokat!
Mötte Gisela strax innan 18 så gick vi till lokalen på Råbystigen. Hade gått den här kursen för ett par år sen och det var väl inget nytt. Tyckte att kursledaren glömde ett par saker men men det var trevlig att komma hemifrån en stund. Nicke, Maja och Winna mötte mig utanför när det var slut, så gick vi kvällspromenaden tillsammans. Sen var det hem och sova. Har tyvärr inga bilder från kursen.
Lyckades värva Gisela till Oriflame oxå, det var kul!

Nej nu ska jag fortsätta diska och tvätta lite. Får passa på när Maja sover.
Bloggar kanske senare eller i morgon.
//Jessie











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0