Helgen

Har inte skrivit på ett tag så tänkte göra en sammanfattning över helgen.

I fredags så åkte jag och Maja och hälsa på på jobbet. Det var kul att träffa alla jobbarkompisar igen.
Nicke hämtade oss där. Vi åkte till Plantagen och köpte nya krukor och lite blommor och sen nya skor till Nicke. Efter det träffade vi Sandra och Josse i Jakan centrum och åt middag.
När vi kom hem kom mamma över och hjälpte mig att sätta upp de nya amplarna som jag köpte. Tack <3.
Efter att Maja somnat gick jag över till Sandra och Josse  och lånade kläder. Sen hem och somnade.

Maja vaknade 6.20 i lördags. Vid 10 åkte Maja, mormor och jag till min gammelmormor som fyllt 85 år här omdagen.  Liz och Phillip  var oxå  med. 


                                   




När vi fikat hos gammelmormor skickade hon ut oss på marknad.
Där hade de en hoppborg som Phillip hoppade i.

                                                                                                                                                                       
Vi åkte hem så vi var hemma strax efter 2 på em.
Vid 4 så kom Paula, Tuna, Danne, Urs och Tess hit och grillade. Mormor var oxå med.

               
Farbror Danne o Maja            Paula och Tuna


Nu ska vi titta på film.
Skriver mer sen.
//Jessie




Kommentarer
Postat av: Birgitta

Du glömde skriva att Maja sov bort för första gången utan mamma och pappa. Att hon sov hemma hos mormor och att det gick JÄTTEBRA!!!!

2008-04-28 @ 19:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0