Tandläkare och städning, suck!

Va till tandläkaren i morse. Svärmor körde dit mig och passade Maja under tiden. TACK!
Måste tillbaka oxå då jag hade ett hål. Suck.
När jag var klar där så åkte vi hem och städade lite. Rensade ur bland alla jackor och slängde några stycken. Så nu går skåpet att stänga oxå, skönt. Håller på att tvätta nu oxå. Våran torktummlare gick sönder här i helgen. Började lukta bränt sen slog den av sig och vill inte starta igen. Tur att det är fint väder så man kan torka utomhus. Får köpa en ny till hösten.

Igår blev det inte riktigt som planerat.
Skulle ju till Södertälje och hämta kläder hos Chris. Men hon var hos Liz och hälsade på, så vi hann inte dit innan vi skulle på middagen hos svärisarna.
Det var riktigt trevligt att träffa Pelle och Anita och Ingegärd och Lennert. Pelle och Anita tackade ja till att komma på bröllopet, så då frågade Nicke om han vill vara värd. Och det gick bra.

Svärmor bjöd på wookat kött och pasta, riktigt gott! =)
Sen blev det ost och kex och efter det lite tårta till kaffet.

Vi gick därifrån vid halv 8. Ganska lagom kändes det som.
Maja var lite kinkig när vi kom hem så hon och jag la oss i badet. Då blev hon glad och låg och jollrade. Efter det åt hon och sen gick vi in och la oss i sängen och tittade på tv. Hon somnade vid 10-tiden.

Nu ska snart gå på promenad, men först måste jag hänga ut tvätten.

Skriver kanske senare.
//Jessie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0