Valborg

Idag har vi bara tagit det lugnt. Jätteskönt!
Gick på en promis vid 11, träffade Ullis på vägen och pratade med henne ca 30 min.
Sen gick vi hem och Maja sov en stund i vagnen. Vaknade lagom tills jag började med lunchen, som vanligt. Gjorde mat till henne samtidigt. Så vi åt tillsammans ute på altanen. Mysigt.
Sen gick vi och la oss i sängen. Tittade på Tv, ville att Maja skulle somna en stund till så jag oxå fick sova, men det ville inte hon.
Låg i sängen kanske en timme och tog det lugnt. Sen kom Josse förbi. Vi hämtade fälgar till Nicke, som vi körde upp till hans föräldrar. Efter det åkte vi till centrum. Där träffade vi mamma/mormor. Så vi åt middag med henne på HB, jag, nicke, Maja och Josse.
Sen hem och slappade ett tag.
Vid 8 gick jag, Nicke, Maja och Winna till majbrassan.

Brasan i Bro

Maja somnade i vagnen på vägen dit.


Stannade inte så länge. Mötte Josse på vägen hem. Hon hade gått till brasan för att se om vi var där.
Hon följde med oss hem, och har precis gått hem.

I morgon ska vi åka till Södertälje på dagen och hälsa på och hämta lite kläder till Maja.
Ska bli kul och se hur stor Amanda har blivit och om jag ser skillnad på hur mkt Maja har växt sen sist vi träffades.

God natt!
//Jessie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0