Välkommen till min nya blogg!

Tänkte att jag oxå skulle starta en blogg som alla andra. :)
Här tänkte jag berätta vad som händer i våra liv som nyblivna småbarnsföräldrar.
Även lägga upp bilder så släkt och vänner kan följa Majas framsteg.
  
Här är Maja nyfödd.

Nu ser hon ut så här.

Hon växer varje dag. Äter som en häst. Sover i stort sätt alla nätter mellan 21,30-05,30. Jätteskönt tycker jag.
När hon vaknar på morgonen så vill hon ha en ny blöja och sen lite mat.  Ammar  jämnt på nätterna,  så hon äter litegrann sen somnar hon om. Vaknar sen när pappa pussar henne hejdå vid 7-tiden. Då får hon mer mat, efter det ligger hon på min arm i sängen och oftast somnar vi om till 9-10 nångång.

Nu är det dax att gå på promenad med mormor och Winna.
Skriver mer sen när Maja sover.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0