Badbild

Idag på babysimet så var det en fotograf där och tog bilder när vi dök.
Bilderna blev väl inte så bra. Och de ville att hela familjen skulle vara med. Men här har jag klippt bort mig och Nicke och bara visar Maja. Allt för att skona betraktarens öga... =)

 




Hon är så duktig våran Maja.

Vi har även anmält oss till fortsättningskursen som börjar veckan efter den här slutar. Mormor har sagt att hon betalar halva kursen som en förtidig julklapp. Sen tänkte vi höra med farmor om hon vill betala den andra halvan.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar gå till öppnis med Maja i morgon.

//Jessie  

Kommentarer
Postat av: sandra

viiiiiiilka söta bilder på maja.... haha jätte gulliga puss moster

2008-11-20 @ 10:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0