Fest i byn

Idag var vi nere i centrum. Det var massa firande där. Massa hund-grejer typ lydnad och agility.
Sen var det massa uppträdanden oxå. Bl.a. var Lotta Engberg där och hade allsång.
Maja och jag var där från strax innan 13 till 17. Sen gick vi och åt middag med Nicke, farmor, farfar, Nea och en kompis till henne på Brobaren. Sen gick vi hem, var hemma vid 19-tiden. Då somnade Maja på en gång men vaknade efter 45 min, så då fick hon lite gröt, katrinplommonpuré och sen lite välling innan hon somnade om och förhoppningsvis sover hela natten.

Här kommer lite bilder.
     

På måndag börjar babysimmet. Ska bli jätteroligt och se hur Maja reagerar på så mkt vatten. När hon har börjat dyka så ska jag köpa en engångskamera för vatten och ta lite bilder.

Men nu ska jag titta klart på sing-a-long innan det är dax att sova.

//Jessie 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0