IKEA

I söndags var jag och Ingalill på IKEA och handlade lite.
När vi kom hem så gjorde jag och Nicke i ordning köket.

Hänggrejen är ny.
Smidigt att få bort allt sånt från bänken.


Nya cafegardiner. Gör att men inte ser rakt in till oss om vi har persienerna öppna.
Köpte även en plastduk, men den luktade så illa så den hänger på vädring.

Jag handlade även 2 st ramar så jag kunde göra kollage på bilder av Maja.
Så här blev dem

Nu ska de bara upp på väggen oxå.

Handlade även nya kuddar, lite haklappar, tallrikar och skedar till Maja, sovpuckar till Majas säng och en leksakshållare till badkaret. Så vi slipper trampa på alla hennes leksaker när vi ska duscha.

Tack Ingalill för att du följde med!

//Jessie

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vad söta bilder,, kul att handla på Ikea,,skulle jag med vilja. Hälsa familjen.Kram

Caroline

2009-03-11 @ 17:30:24
URL: http://lineslantliv.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0